لاغری

۲ بازديد
لاغری با ذهن

افرادی که وزن زیادی از دست داده اند، و آن را حفظ کرده اند، تقریباً در جامعه ما مورد تحسین قرار می گیرند. با توجه به اینکه کاهش وزن چقدر می تواند سخت باشد، هرکسی که پیروز شده است به عنوان یک داستان موفقیت ارزشمند شناخته می شود.


فقط کافی است تلویزیون را روشن کنید یا مجله را ورق بزنید تا این نوع تفکر را در عمل ببینید. به‌ویژه در این زمان از سال، ما با تبلیغات رژیم‌های غذایی یا برنامه‌های ورزشی بمباران می‌شویم که در آن افراد خندان، بی‌خیال و شیک زندگی را به حداکثر می‌رسانند. مفهوم واضح است - وزن خود را از بدن خود کم کنید و در نتیجه وزن خود را از ذهن خود دور خواهید کرد.
چگونه کاهش وزن می تواند سلامت روان را تقویت کند

ارتباط بین کاهش وزن عمده و شادی به طور کامل توسط رسانه ها مهندسی نشده است. همانطور که سالی آن ترنر، مدیر کل کلینیک کاهش وزن پزشکی بادی لاین، توضیح می دهد، بسیاری از مشتریان او این تجربه را واقعاً تغییر دهنده زندگی می دانند.
او می‌گوید: «آن‌ها اغلب با رفتارهای خیلی کم اعتماد به‌نفس وارد کلینیک می‌شوند، اما وقتی وزن خود را از دست دادند، فرد دیگری هستند. وقتی مردم احساس می‌کنند که می‌توانند هر کاری را انجام دهند - شغلشان را تغییر می‌دهند، نحوه لباس پوشیدنشان را تغییر می‌دهند - این یک سری تغییرات در زندگی آنهاست.

در یک مطالعه در سال 2014 بر روی بیماران دارای اضافه وزن مبتلا به دیابت نوع 2، افرادی که مداخلات کاهش وزن دریافت کرده بودند نسبت به کسانی که مداخلات کاهش وزن دریافت نکرده بودند کمتر از افسردگی رنج می بردند. مروری بر شواهد در سال 2011 به نتیجه مشابهی رسید و به این نتیجه رسید که افراد چاق که در کارآزمایی های کاهش وزن شرکت می کنند تمایل به کاهش علائم افسردگی خود دارند.

دیو والر، درمانگر اختلال خوردن در Life Works می گوید: «مزایایی که می توان مشاهده کرد شامل بهبود عزت نفس، خلق و خوی پایدارتر، بهبود تصویر بدن و بهبود کلی در کیفیت زندگی است.

با این حال، مهم است بدانید که تغییری از این نوع ممکن است چالش‌هایی را نیز به همراه داشته باشد - به‌خصوص اگر آن را بدون پشتیبانی انجام می‌دهید. ارزش آن را دارد که تنظیمات روانشناختی را که باید در این مسیر انجام دهید در نظر بگیرید.
کاهش وزن بدون از دست دادن آرامش

یک دهه بعد، اما شاخص توده بدنی سالمی داشته است، اما در مورد غذا دچار اضطراب شده است. او می گوید که در طول کاهش وزن از حمایت بیشتری بهره مند می شد.

او می‌گوید: «در طول دو سالی که وزن کم می‌کردم، در مجموع شاید شش ماه مربی داشتم. مربی فوق‌العاده بود و مطمئن شد که من زیاد فشار نمی‌آورم، اما داشتن مقداری حمایت برای بقیه زمان بسیار توصیه می‌شود.»

او می افزاید که به جای «رژیم گرفتن»، بهتر است به این روند به عنوان یک تغییر سبک زندگی به طور عمده نگاه کنیم.

او می‌گوید: «امروز تمام دنیا را در اختیار نگیرید، فقط هر بار یک تغییر کوچک ایجاد کنید. "و اهداف خود را تعیین کنید تا بدانید هدفتان چیست. یک کاری که من به درستی انجام دادم این بود که پیشرفت خود را از طریق گرفتن عکس پیگیری کردم، زیرا وقتی کاهش وزن به پایان رسید، این احساس بی انگیزگی به شما کمک کرد."

فراتر از آن، او به هر کسی که این سفر را شروع می‌کند توصیه می‌کند که شکلی از ورزش را پیدا کند که از آن لذت می‌برد (در مورد او، آن وزنه‌برداری بود).

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
منبع:
https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.