ریکی

۳ بازديد
انرژی درمانی در اصفهان

ریکی نوعی انرژی درمانی است که در اوایل قرن بیستم در ژاپن پدید آمد. (1) با توجه به مرکز بین المللی آموزش ریکی، این تمرین مبتنی بر این ایده است که همه ما یک "انرژی نیروی حیات" نادیده داریم که در بدن ما جریان دارد. (2) یک تمرین‌کننده ریکی به آرامی دست‌های خود را دقیقاً بالای بدن یا روی بدن مشتری حرکت می‌دهد و با تشویق جریان سالم انرژی به کاهش استرس و بهبود بهبودی کمک می‌کند.

بر اساس یک نظرسنجی که در سال 2007 توسط مؤسسه ملی بهداشت انجام شد، 1.2 میلیون بزرگسال و 161000 کودک در ایالات متحده مانند ریکی در سال گذشته تحت درمان انرژی درمانی قرار گرفتند و اکنون تعداد زیادی از آمریکایی ها از ریکی برای کمک به آرامش استفاده می کنند. بر اساس یک مطالعه در شماره مارس-آوریل 2017 تمرین پرستاری جامع، اضطراب، مدیریت درد و افسردگی. (3،4)

در اینجا بیشتر در مورد مزایای ریکی، تاریخچه آن و نحوه شروع به کار آمده است
پرسش ها و پاسخ های متداول
ریکی چیست؟

ریکی یک تکنیک انرژی درمانی است که شامل یک استاد ریکی با استفاده از حرکات ملایم دست برای هدایت جریان انرژی سالم (آنچه در ریکی به عنوان «انرژی نیروی حیات» شناخته می‌شود) در بدن برای کاهش استرس و ارتقای بهبودی استفاده می‌کند. ریکی نوعی طب مکمل است. شواهدی وجود دارد که می تواند استرس روزانه را کاهش دهد و به مدیریت برخی بیماری های مزمن کمک کند.
فواید ریکی برای سلامتی چیست؟

ریکی با طیف وسیعی از فواید سلامت جسمی و عاطفی از جمله خواب بهتر، بهبود خلق و خو و تسکین درد مرتبط است. تحقیقات نشان می‌دهد که ریکی به بدن شما کمک می‌کند تا به حالت آرامش برگردد، که به آن اجازه می‌دهد تا آسیب‌های ناشی از استرس، آسیب یا بیماری را بهبود بخشد. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ریکی، که به عنوان یک درمان مکمل با سایر تکنیک‌های پزشکی استاندارد استفاده می‌شود، می‌تواند به بهبود پس از جراحی و مدیریت علائم سرطان و ایدز کمک کند.
آیا شواهد علمی دال بر کارکرد ریکی وجود دارد؟

شواهد علمی کمی وجود دارد که دقیقاً نحوه عملکرد ریکی را توضیح دهد، اما مطالعات نشان داده اند که ریکی می تواند مزایای قابل اندازه گیری در مورد کاهش فشار خون، بهبود خواب، کاهش اضطراب و کاهش درد داشته باشد. (برخی از این مطالعات در گروه‌های خاصی مانند افرادی که پس از جراحی بهبود می‌یابند، و برخی دیگر در افراد سالم انجام شده‌اند.) با این حال، به خاطر داشته باشید که ریکی یک درمان مکمل است که در کنار درمان‌های پزشکی استاندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد – نه به جای آنها

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
منبع:
https://taghirbavar.com/energy-healing/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.