انرژی درمانی اصفهان

۲ بازديد
انرژی درمانی در اصفهان



علم را در اولویت قرار دهید

انرژی درمانگرانی که از روش هایی مانند ریکی برای درمان این بیماری استفاده می کنند معمولا جادو را تشویق می کنند و آن را شفابخش و غیره می دانند. اما بهتر است در هر شرایطی علم را در اولویت قرار دهیم و از روش های غیرمستقیم که اثرات علمی آن ثابت نشده است به عنوان درمان مکمل استفاده نکنیم.
ممنوعیت انرژی درمانی در ایران

استفاده از انرژی درمانی مبتنی بر انرژی هایی که منابع ناشناخته در ایران دارند و در دنیا ممنوع شده اند اما می توانند از انرژی درمانی نور استفاده کنند و ...

انرژی اصطلاحی است که برای دهه ها وجود داشته است. این نوع درمان با روش های علمی و استفاده از انرژی هایی مانند نور یا الکترومغناطیس و استفاده از موسیقی وجود دارد، اما ریشه های قدیمی در ارتباط با انرژی های ناشناخته ای مانند چی افراد سودجو را به حدی جذب می کند که در انتخاب آنها باید توجه شود. .
انرژی درمانی یعنی استفاده از انرژی یک انسان برای ایجاد ساختار درمانی در انسان دیگر. تاریخچه شکل گیری این روش چیست؟ برخی از بیماری های جسمی به طور جدایی ناپذیری با فکر، فعالیت و خلق و خوی مرتبط هستند. فهرستی از این بیماری‌ها که معمولاً به دلایل عصب‌روان‌شناختی و ترس و اضطراب یا افسردگی یا نارضایتی شدید روانی بروز می‌کنند و به آنها بیماری‌های روانی می‌گویند. مجموعه وسیعی از شواهد تجربی و واقعی وجود دارد که نشان می دهد بسیاری از انواع سرطان منشأ ذهنی دارند. انرژی درمانی نوعی احساس استاز همدلی به عنوان منبع اصلی قدرت شفابخش استفاده می کند. اگر درمانگر یا درمانگر معتقد باشد که شفای به دست آمده نوعی قدرت خارق العاده یا قدرت الهی را ارائه می دهد، این روش را می توان شفای معنوی یا ایمان یا شفای معنوی نامید. اما درمانگران این روش ها را طوری می سازند که بیماران باید به قدرت معنوی یا آسمانی ایمان بیاورند. بسیاری از درمانگرانی که در کشورهای غربی از این روش پیروی می کنند به مسیحیت و انرژی اعتقاد دارند.
آنها شفای خود را مربوط به عیسی مسیح می دانند، اما از بیماران خود می خواهند که به آن پیامبر الهی ایمان بیاورند. از این گذشته، هزاران نفر از افراد بیمار، ناتوان و مستاصل از سیستم پزشکی مدرن غربی که هر ساله به اماکن به اصطلاح مقدس یا مقبره های مقدسین می روند، به شفای معنوی یا ایمان اعتقاد دارند. این روش چگونه کار می کند؟ اولین گروه انرژی درمانگران را روان درمانگر می نامند. کار این گروه از درمانگران بر این اصل استوار است که هر چیزی که واقعاً باور داشته باشد می تواند اتفاق بیفتد.
درمانگر سعی می کند آگاهی باطنی بیمار را به حرکت درآورد و هدایت کند تا هماهنگی و پیوند قوا با سطح معنوی بالاتر باشد. او به بیمار کمک می کند تا آن بعد فوق العاده ای را که در مقدمه کتاب گنجانده شده است احساس کند. هنگامی که بیمار با انرژی الهی همگرا شد،

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
منبع:

https://taghirbavar.com/energy-healing/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.