بینهایت هیپنوتیزم

۲ بازديد
هیپنوتیزم در اصفهان

هیپنوتیزم علمی این بوده است که کشف واقعیت این جهان در هر لحظه و چگونگی شکل گیری آن را بدانیم، بلکه بدانیم خلقت و همه موجودات چگونه عمل می کنند و نه فقط انسان، هر حیوان و موجود زنده دقیقاً بر اساس چارچوب تونل های واقعیت در هر یک چهره وجود دارد. لحظه برای خودش کار می کند (یا برای آن ساخته شده است). در سیرک ها احتمالاً حیوانات بسیار خطرناکی مانند خرس و شیر تربیت می شوند و حتی بسیاری از افراد سگ های بسیار قوی و خطرناکی هستند که کاملا تحت کنترل هستند. و آنچه شما باید بدانید این است که حتی آموزش یک حیوان خطرناک و وحشی دقیقاً روش هیپنوتیزم است.
هیپنوتیزم در تربیت حیوانات قوی و سرسخت



از نظر قدرت می توان روی خرس یا سگ وحشی بسیار قوی حساب کرد که به بهترین شکل ممکن با چند حرکت کارآموز را بشکند! یعنی طبق دو چهارم منطق و طبق قوانین زور و قانون جنگل (!) دلیلی ندارد که سگ یا شیر یا خرس با وقار با صاحبش راه برود و به هر حرفه ای گوش دهید پس چه چیزی باعث می شود که حتی یک شیر تسلیم شخص دیگری شود و به تعالیم و دستورات او گوش دهد؟!
پاسخ در هنر شکل دادن به تونل های واقعیت و قدرت بی پایان تونل های واقعیت بر ذهن و وجود همه موجودات زنده نهفته است. در واقع، یک مربی این قدرت را دارد که حیوان را هیپنوتیزم کند و آن را وارد تونلی کند که تونل در آن قرار دارد (یا به عبارت دیگر، تجربه درونی یک شکل حیوانی خاص در هر زمان معین). همه چیز به نظر حیوان می رسد که حیوان کاملاً مطیع است. اگر تونل ها وجود نداشتند یا نمی توانستند با یک ارتباط هیپنوتیزمی شکل بگیرند، و اگر ماهیت هر لحظه از زندگی در این دنیا هیپنوتیزم کننده نبود، مطمئن باشید، یک خرس یا یک سگ قوی با قدرت فک بسیار بالا هرگز اینقدر احمق نبود. برای آمدن و رفتن برای دستیابی به یک جایزه کوچک چند گرمی در مشت گره کرده مربی
و او مربی است، هزار حرکت عجیب و غریب می کند و قدرت فک را فراموش می کند و اینکه حتی می توانم خود مربی را لقمه ای درست کنم!!! (و جالب اینکه مربی مثلا 80 کیلو گوشت خالص هست نه چند جایزه داغ بی ارزش!!)

در واقع یک مربی خوب کسی است که سگ هر حیوانی را به تونل واقعیت می برد و تجربه ای از واقعیت را شکل می دهد که در آن حیوان کاملاً قدرت و قدرتش را فراموش می کند و حتی Takes را فراموش می کند. او متوجه می شود که آن چند گرم بی ارزش ارزش دویدن را ندارد !!! و این اتفاقی است که برای خیلی ها حتی در زندگی افراد عادی هم پیش می آید و ناآگاهانه تحت کنترل چیزهای بسیار کوچک قرار می گیرند و نیروی درونی خود را از دست می دهند.
جالب اینجاست که در اینجا به ظرافت و اهمیت هیپنوتیزم پرداخته می شود، مثلاً وقتی یک حیوان وحشی که مدت هاست مطیع بوده، ناگهان به مربی حمله می کند! و دلیل این حمله این است که در آن لحظه چه رفتارهای احتمالاً ناخودآگاه مربی باعث شد حیوان تونل در آن حضور داشته باشد و در نتیجه رفتار دیگری از خود نشان دهد. اینجاست که تسلط بر تمام ظرافت های علم هیپنوتیزم به میان می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
منبع:
https://taghirbavar.com/hypnosis/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.