انرژی منفی دور کن

۱ بازديد
انرژی درمانی در اصفهان

اگرچه ریکی شامل لمس انسان است، اما ماساژ درمانی نیست. بیمار با لباس کامل به جز کفش روی میز دراز می کشد در حالی که پزشک دست های خود را روی قسمت های بدن و چاکراها به ترتیب قرار می دهد. دست ها با انگشتان و شست ها به سمت پایین نگه داشته می شوند. اگر فرد درد دارد یا نمی تواند برگردد، پزشک ممکن است فقط قسمت (های) آسیب دیده را لمس کند. سکوت یا موسیقی مناسب برای مدیتیشن برای درمان ضروری است. شفا دهنده‌های ریکی خوددرمانی روزانه انجام می‌دهند، که در آن دست‌های خود را در موقعیت‌های سنتی روی بدن خود قرار می‌دهند. ممکن است از لمس، یا از راه دور/غیر لمسی استفاده کنند.

شفا دهندگان ریکی از طریق هماهنگی در سه سطح تمرین آغاز می شوند، که مراسمی است که در آن معلمان موقعیت دست و نمادهای "مقدس" را منتقل می کنند. شفا دهندگان ریکی I موقعیت های اساسی دست را یاد می گیرند و می توانند شفای مستقیم فیزیکی، عاطفی یا ذهنی خود و دیگران را انجام دهند. به شفادهنده‌های ریکی II نمادهایی آموزش داده می‌شود که آنها را قادر می‌سازد تا شفا از راه دور یا غیر حضوری انجام دهند. در ریکی III، شفادهنده متعهد می شود که استاد استاد شود و شفای معنوی انجام دهد.

قطبیت درمانی


قطبیت درمانی، که گاهی اوقات متعادل سازی قطبیت نامیده می شود، یک درمان بیوفیلد است که در تاکید بر جریان انرژی، لمس انسان و مراکز انرژی (چاکراها) در بدن انسان شبیه ریکی است. درمان قطبی توسط دکتر راندولف استون (1890-1981)، متخصص کایروپراکتیک و متخصص طب طبیعی آمریکایی ایجاد شد. این کار بدن را با رژیم غذایی، ورزش مبتنی بر یوگا و تکنیک‌های خودآگاهی ادغام می‌کند تا انسداد انرژی در بدن، ذهن یا احساسات بیمار را از بین ببرد. نظریه قطبیت بدن را به سه ناحیه افقی و چهار ناحیه عمودی (راست، چپ، جلو و عقب) تقسیم می‌کند که هر کدام دارای بار مثبت، منفی یا خنثی هستند. جریان انرژی در مناطق با پنج مرکز انرژی در بدن مرتبط با پنج عنصر (اتر، هوا، آتش، آب و زمین) طب آیورودا است.
قطبیت درمانی می تواند یک به یک یا با گروهی از پزشکان که روی بیمار کار می کنند انجام شود. درمانگر و همچنین بیمار کفش ها را در می آورند. بیمار با لباس کامل به جز کفش روی میز ماساژ یا تخت یا روی زمین دراز می کشد. پزشک شرح حال بیمار را می گیرد، رفلکس ها را بررسی می کند و قسمت های بدن را برای تعیین بلوک های انرژی لمس می کند. قطبیت درمانی از سه سطح لمس استفاده می کند: بدون لمس (دست ها را بالای بدن نگه می دارند، فقط میدان های انرژی را لمس می کنند). لمس سبک؛ و یک لمس عمیق و ماساژ دهنده درمانگر با قرار دادن دست "بعلاوه" خود بر روی قسمت های "منفی" بدن و بالعکس، جریان های انرژی در بدن بیمار را متعادل می کند. قطبیت درمانی شامل تکان دادن بدن بیمار و نگه داشتن سر و همچنین تکنیک های معمول ماساژ است. برای درمان اکثر بیماری ها حدود چهار جلسه قطبی طول می کشد که هر جلسه حدود یک ساعت طول می کشد. پس از یک دوره درمان، پزشک قطبی معمولاً نوشیدن مایعات فراوان به مدت یک تا دو هفته همراه با سایر تغییرات رژیم غذایی را به عنوان بخشی از یک برنامه کلی پاکسازی داخلی یا سم زدایی پیشنهاد می کند. یوگا قطبی (تمرینات کششی) برای تمرینات منظم بیمار در خانه تجویز می شود.

بریما

بریما شکلی از انرژی درمانی حرکت بدن است که عناصری از بدنسازی، یوگا، کایروپراکتیک و فلسفه عصر جدید را ترکیب می کند. بریما در سال 1980 در کالیفرنیا شروع به کار کرد. بنیانگذار آن دکتر جان شریبر، فارغ التحصیل کالج پالمر کایروپراکتیک است. مرکز سلامت و تندرستی بریما در سال 1981 در اوکلند، کالیفرنیا افتتاح شد. اصول بریما برای رهایی افراد از بدن مفهومی، به عنوان "ایده ها و تصاویر بدن خود که در ذهن خود حمل می کنیم" تعریف می شود. هدف Breema "افزایش سرزندگی است، نه مبارزه با بیماری، و ایجاد فضایی که به بدن اجازه می دهد به سمت یک حالت طبیعی تعادل حرکت کند." فردی که درمان بریما را دریافت می کند با یک مربی یا پزشک از طریق یک سری تمرینات فردی روی یک کف پوش کار می کند. مربیان و تمرین‌کنندگان توسط مرکز بریما در اوکلند تأیید شده‌اند.
اطلاعات بیشتر

منبع
https://taghirbavar.com/energy-healing/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.