لاغری و روش های آن

۲ بازديد
لاغری با ذهن

سپس خدا را شکر کن که نعمتی برتر به تو ارزانی داشته است. لبخند بزنید و به خود بگویید که کاملاً خوب هستید و در سلامت کامل هستید. حالا به آرامی بلند شوید تا نیم ساعت کار می کند.


توجه: کسانی که مشکلی دارند و فکر می کنند این تمرینات می تواند برایشان مضر باشد، از انجام آن اجتناب کنند. من شخصا هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از اعضای این گروه نمی پذیرم. اما تمام تلاشم را می کنم تا راحت ترین و سازنده ترین تمرینات را برای علاقه مندان ارائه دهم.
باید خیلی پیگیر بود و با تلاش زیاد منتظر نتیجه بود.
2- تنها راه درمان شکم یک رژیم غذایی اصولی و ورزش است. تنها با این دو روش است که از بین می رود، پس روش های دیگر فقط به این دو کمک می کند.
3- اگر وضعیت تمرینات شکم با رژیم غذایی و تحریک اصولی همراه باشد، بهتر است در این ناحیه بیشتر کاهش یابد.
4- جدا از نارسایی شکم، یکی از بزرگترین مشکلات این منطقه که منجر به اختلال در زیبایی می شود، قوام از بین نمی رود. دلیل آرامش این است که فعالیت های روزانه هیچ یک از بدن را درگیر نمی کند، بهمخصوصاً در خانم ها معمولا شلتر هستند و در دوران بارداری و زایمان این افراد دچار کشیدگی و حتی بریدگی (در سزارین) می شوند، بنابراین این می تواند بسیار قوی باشد.
پس اگر به دنبال شکم خوش فرم هستید، حتما با ورزش هایی که روی شکم تمرکز دارد، شکم را تقویت کنید، اما باید تمرینات مخصوص شکم را به تنهایی و بدون رژیم و ورزش های هوازی (مثل پیاده روی) انجام دهید. تاثیری روی اثر شکم ندارد.
اگر با رژیم غذایی و ورزش های هوازی شکم را تقویت نکنید، ممکن است اصلا از ظاهر شکم راضی نباشید، زیرا اکنون شل و بدون قوام است، بالا یا پایین می آید و ظاهر شکم را زشت می کند. این نشان می دهد.
هر بار که غذا وارد سیستم گوارشی بدن می شود، آنزیم های موجود در سلول ها آن را تجزیه کرده و به انرژی تبدیل می کنند. هر چه سیستم متابولیک سریعتر کار کند، بدن بیشتر می سوزد و هر چه بیشتر می سوزد، سریعتر کوچک می شود.

جنسیت و عوامل ژنتیکی نیز نقش دارند، اما می توانند سرعت متابولیسم را نیز کنترل کنند. به عنوان مثال، 500 تا 600 عدد اضافی در روز با ورزش، تغذیه صحیح و ایجاد چند تغییر در سبک زندگی به انرژی تبدیل می شود.
صبحانه: با حذف صبحانه، بدن گرسنه می شود و سوخت و ساز بدن برای حفظ انرژی خود کند می شود. بنابراین، هر چه صبحانه سالم‌تر و کامل‌تر باشد، احتمال افزایش وزن کمتر می‌شود. بر اساس تحقیقات، داوطلبانی که بین 22 تا 55 درصد از صبحانه خود را دریافت می کنند، تنها 0.7 درصد از وزن خود را در یک دوره چهار ساله افزایش می دهند، در حالی که بین صفر تا 11 درصد افزایش می یابد. آنها آن را از طریق صبحانه دریافت کردند، 1.3 کیلوگرم اضافه کردند. علاوه بر این، داوطلبانی که صبحانه را حذف کردند، 4.5 برابر بیشتر از خوردن صبحانه در معرض چاقی بودند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
منبع:
https://taghirbavar.com/slimming-with-the-mind/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.