ریکی و انرژی درمانی

۲ بازديد
انرژی درمانی در اصفهان

دوستانی که مرحله اول و دوم را پشت سر نمی گذارند، مرحله سوم برایشان کارایی چندانی نخواهد داشت.
در مرحله سوم یک تمرین دیگر به شما می دهم. این تمرین فقط برای باز کردن چاکرای دست شماست که یک تمرین بسیار سنگین و قوی است. امیدوارم بتونی از پسش بر بیای
بعد از تمرین، چهار دست و پا روی زمین بنشینید. نشستن خیلی فرقی نمی کند. نور مستقیم به چشمانتان نتابید. حدود 5 بار شکم را شروع کنید. پس از اتمام، بازوهای خود را به سمت مخالف دراز کنید. (مثل قنوت) کف دست ها را به سوی آسمان بگیر.
اکنون دو رشته نور (انرژی) از آسمان عمود بر کف دستان خود ساطع کنید. انرژیآن را در تمام بدن خود بچرخانید و سپس از انتهای ستون فقرات به سمت زمین حرکت دهید. هر هفت بار از کف دست وارد و از انتهای ستون فقرات خارج شوید.
این بار رنگ نور را مشخص نمی کنید. فقط آن را در جریان نگه دارید. بگذارید انرژی با هر رنگی که می خواهید در بدن شما جریان یابد.
این تمرین را هفت بار متوالی و دو بار در روز به مدت دو روز انجام دهید.
به یاد داشته باشید که برای ریختن انرژی به خود یا دیگران به دست های شفابخش نیاز دارید.
اکنون زمان آن است که خود و انرژی خود را با انرژی کیهانی هماهنگ کنید. اگر تمرینات سه مرحله اول را کامل نکرده اید، توصیه می کنم وارد مرحله چهارم نشوید.
مرحله چهارم این است که انرژی های منفی قدیمی را که به بدن شما پمپاژ شده اند به سطح بدن خود بیاورید و در مدت زمان کوتاهی از بدن خود خارج شوید. پس از گذراندن مرحله چهارم، انرژی کیهانی با نیت ذهنی شما مستقیماً به درون شما سرازیر می شود و می توانید این انرژی را به خود یا دیگران اختصاص دهید.

در این مرحله ممکن است تجربیات جالب و هیجان انگیزی داشته باشید و اصلاً احساس خاصی داشته باشید.
در مکانی آرام، کم نور و ساکت روی یک صندلی یا زمین، کاملاً صاف و کشیده بنشینید. دست ها را روی پاها قرار دهید به طوری که کف دست ها رو به بالا و در حالت طبیعی قرار گیرند. صاف و کشیده نباشید. چشمان خود را ببندید و مشکلات معده دارید. چند ثانیه مکث کنید و استراحت کنید. سپس نیت کنید ("من امروز آماده ام تا تمام انرژی در من جاری شود و مرا با خوبی ها هماهنگ کند"). در آن زمان من نیز آماده هستم تا مراحل دریافت انرژی (همترازی) را انجام دهم.
پس از انجام نیت، حدود 10 تا 15 دقیقه در این حالت بمانید. قرار نیست کاری بکنی. فقط آرام باش و ببین چه اتفاقی برایت می افتد. به هیچ چیز فکر نکن. آرام باش و آرام باش.
سپس خدا را شکر کن که نعمتی برتر به تو ارزانی داشته است. لبخند بزنید و به خود بگویید که کاملاً خوب هستید و در سلامت کامل هستید. حالا به آرامی بلند شوید تا نیم ساعت کار می کند.

توجه: کسانی که مشکلی دارند و فکر می کنند این تمرینات می تواند برایشان مضر باشد، از انجام آن اجتناب کنند. من شخصا هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از اعضای این گروه نمی پذیرم. اما تمام تلاشم را می کنم تا راحت ترین و سازنده ترین تمرینات را برای علاقه مندان ارائه دهم.
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
منبع:
https://taghirbavar.com/energy-healing/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.